3rd year.Stop();

https://i1.wp.com/www.dvfilm.com/fin.jpg

El slam 3alikom ……..

After a lot of topics in this year explain the challenge of this year , the worst year in my education life

List of topics speaks in my bad feeling in this year u can discover it if u take a round in my blog.


NOW I CAN SAY I’VE PASS THIS TEEEEEEEEEEET Year and now I’m in my 4th year in my faculty.

I can’t speak more as i’m in some bad mood but i wanna record this moment .

Pray for me to pass my 4th year too .


bye


Tagged , ,

16 thoughts on “3rd year.Stop();

  1. key of life says:

    عقبالنا 😦
    ألف مبررررروك يا بشمهندس
    هي فعلا كانت سنة مفيش كلمه مناسبه توصفها بجد
    وحتى أجازتها غريبه الأطواااااااار
    الحمدلله علي كل حال
    يا رررررب تعدي علي خير
    وربنا معانا في رابعه دا لو عشت وشفتها 😀
    سلام

  2. 3abed says:

    mabroook ya wad
    we mabrook l kol IT
    w 3o2balana ya rab

  3. elahlawy says:

    مبروووك يا ميتو افندي
    عقبال الشهادة الكبيرة ان شاء الله
    🙂

  4. My Fate says:

    ألف مبروك أن السنة دي خلصت من عليك
    وعقبالنا يااااااااا رب 🙂
    لأحسن فعلا دى سنة كبيسة
    دعوات بقي بتفائل بدعواتكم قوي 🙂
    سلاااام

  5. ’Mostafa Algyar says:

    الف مبروك يا ميتو يا حبي عقبال السنه الجايه
    ومشروع التخرج كمان بص بقى انا عاوز مشروع يكسر الدنيا
    ربنا يجعل اياما كلها افراح بصرف النظر عن السنه دي
    وسمعني اغنية والله وقربنا نخلص يا جدعان

  6. Hunikal says:

    happy 4 u 🙂

  7. Ahmed Samir says:

    الف مبغوووك ياكوتش والحمد لله ان السنه دي خلصت
    وربنا يوفقنا السنه الجايه ان شاء الله 😀

  8. Rana says:

    mabroOoOoOok 🙂 .. hope to be in a good mood now ?

Leave a Reply

