my first session in my life || expression web

السلام عليكم

النهاردة كانت اول سيشن لى فى حياتى

كنت حريص جداا انى اقدم حاجة قوية عشان تكون البداية

اخترت توبك صعب بس قوى وهى تووول قوية جدااا

انا اتكلمت عنها فى السيشن لكن بصراحة انا مرضتش على نفسى فى السيشن ده

اولاا كنت داخل متوتر جداااا لدرجة ان بينجو لاحظ وانا مكنتش عايز حد يلاحظ

ثانياا كنت محضر دخلات كتير ولما بدات اضربو فى خلاط وطلعت دخلة جديدة سريعة كدااا

ثالثاا ان نسيت حاجات فى السيشن كانت قوية جدااااااا

منها الوجن فورم والباس والريجستيريشن

ممكن نظبطها فى سيشن جاية اكتر


بجد البرنامج اقوى مما قلت بجد

الحمد لله جالى كومنتات رفعت من روحى المعنوية بس مش عارف انا مش راضى على نفسى ممكن لانى مقولتش كل اللى عايزه مش لضيق الوقت ولا للاسئلة

لا خالص ده عشان الزهيمر

بس الحمد لله على كل شىء وياريت اسمع ارائكم سلبيات وايجابيات ولو عايزين نعمل سيشن تانية فى نفس التوبك كا ورك شوب ونعمل سايت كدا واحنا قعدين

ياريت اشوف اراء الناس


وشكراا لكل اصحابى واهلى والباشمهندس ابرهيم عبد الفتاح والسيد جمال

لانهم هما اللى بجد كبرونى علمياا يارب يوفقهم يارب


سلام


24 thoughts on “my first session in my life || expression web

  1. MeMe says:

    ألف مبروك ياباشمهندس على البداية الرائعة دى ..

    ربنا يوفق حضرتك وعقبال كل سيشن وتبقى بنفس القوة اللى حضرتك عاوزها .

    وبجد وحقيقى السيشن كانت حلوة جدا… وانا اقتنعت أوى بالبرنامج .. كــ تووول جامدة فعلاا …

    وعاوزة اقول انى بدور عليه دلوئتى بالفعل… هو حضرتك قولت اننا ممن ننزله منين معلش؟؟

    😀

    شكـــــــرااا يافندم

    🙂

  2. شكرا يا ميتو على الشغل الجامد ده..
    ..زى مقلتلك ..انا مش متخيل ان ديه اول سيشن ليك 🙂 ربنا يوفقك فى اللى جاى
    يا ريت لو تعمل سيشنز تبع سلسلة سيشنز فى ديبياك بحيث توضح الامور اكتر للناس اللى شغالة ويب عندنا..

    مستنيين ابداعاتك 🙂

  3. Rana says:

    اولا الف شكر على السيشن يا باشمهندس
    بس انا اول ما حضرتك بدأت تكلم انا قلت انك متوتر جدا و دي اكتر حاجه كانت باينه من حتى سرعه القاء الكلام كنت حسه ان حضرتك عايز تقول كذا حاجه ف نفس واحد مع التوتر عمل كده
    بس ده عاادي جدا لانه اول سيشن و احنا كلنا فعلا مقدرين ده
    انا حتى اعدت ادعي انك تهدى بس :d

    اكيد المرات اللي جايه حتكون ابسط و اجمل من كده بكتييير و بجد انا عجبني التوبك
    اما الزهيمر فده عادي مع كميه الخوف اللي حضرتك كنت فيها
    بس انا متأكده ان المره الجايه حتبقى اقوى و الوقوف قدام كميات بشر مهوله حيكون ابسط مشكله حتقابلها

    ربنا يوفقك .. واسفه اوي على الاطاله

  4. hend89 says:

    السيشن كانت جميلة جدا
    وبداية موفقة جدا جدا
    الى الامام
    وربنا يوفقك ان شاء الله

  5. noorelhoda says:

    قشطه يا وااد
    ربنا يوفقك ومعلش بقه معرفتش اجى
    كنت عند محمد السيد شغالين ف المشروع
    😦
    سلاموز

  6. lojain says:

    السيشن كانت قوية و انت كمانماشاء الله لخصت كتير قوى
    فى وقت قصير قوى قوى
    والتوتر ده معناه النجاح
    دليل كده السؤال اللى سالته فى الاخر و جاوب عليه تقريا معظم الناس
    بانك بجد نجحت و فى اقبال على الموضوع و البرنامج ان شاء الله

    اما عن التوتر فانا بلا فخر فى بداية شغلى فى البتاع ده
    قعدت اتهته فى الكلام زى المرضى العقليين و الله العظيم
    و قمت فوق كده ضاحكة على نفسى كمان
    وفى واحد قالى انا حاسس انى باخد فرط زى العنب

    keep going
    u r the best

  7. hoda says:

    انا بجد زعلانه جدااااااااااا انى محضرتش النهارده
    بس خير الحمد الله
    ربنا يوفق حضرتك والى الامام دايما
    وان شاء الله لو عملت سيشن تانيه ان شاء الله احضر

  8. Ahmed Samir says:

    بص ياميتو هو بصفه عامه كده كانت السشن حلوه ومسليه وخفيفه
    وفعلا كانت سشن قويه في نفس الوقت

    انت كنت متوووووووووووووترررررررر في الاول جداااااااااااااااا
    بس بعد 10 دقايق كده حسيت انك خلاص دخلت في المود وبقيت عادي جداااااا
    الزهايمر بقى ده بقى سمه من سمات الحاسوبياتيه يعني بقى جزء لا يتجزء مننا فدا شئ طبيعي جداااا
    حاول المره الجايه بقى تقلل حركه المايك شويه
    بس يابني كنت جاااااااااااااااااااامد والله
    اتمنى ليك التوفيق في السشنز الي بعد كده
    وتعمل احلى شغل ان شااااء الله
    وبصراحه البرنامج دخل دماغي جدااااااا على الرغم اني مش شغال ويب حاليا بس اكيد هجربه لانه مغري بصراحه
    😀
    وبرضه البدله كانت عامله احلى شغل سسسسسسسس 😉
    سلام ياكبير

  9. yasmin says:

    السيشن كانت جميله جدا
    ربنا يوفقك يا بشمهندس

  10. sandy says:

    السيشن كانت جميله جداا وانا استمتعت بيها
    واكبر دليل اني بنزل البرنامج اهو 😀

    بالنسبه للاداء كان كويس جداا وربنا يوفقك دايما ونحضر لحضرتك سيشنز كمان وكمان 🙂

  11. ahmed sultan says:

    السيشن كانت جامده يا ميتو وبدايه رائعه منك
    والى الامام دائما ان شاء الله 😀

  12. BooDy says:

    يا إبني أنا لو أول سيشن ليا نجحت بالشكل ده …
    اللهم اني هعمل فرح بعد السيشن!!

    كفاية كمية الناس اللي رفعت إيدها لما انت سألت مين اقتنع بالبرنامج!!

    و كفاية جدا ان السيد جمال … اللي هوا من أحسن الناس في المجال ده في الكات كان بيدافع عن البرنامج و قاللك في الآخر انه عجبه جدا

    أنا بجد لو عملت حاجة زي كده هبقى فرحان لدرجة ماتتصورهاش 🙂

    و عموما انت سخنتني اوي كده … فإن شاء الله هتشوف مني سيشن كويسة في الأوبن سورس جرافيكس 🙂

    و نرجع تاني لروح التحدي … بس المرة دي في السيشنز
    مش في الديزاينات 😀 😀

    استعد بقى عشان بنفكر في
    513 day
    😀

  13. Dolaa says:

    بالتوفيق يا ميتو
    هى اول مرة بتباة كدة
    وان شاء الله المرة الجاية تباة متميز
    سلام

  14. bosycat says:

    ماشاء الله السيشن كانت حلوة اوى ..
    ومفيده جدا
    بدايه موفقه يابشمهندس
    بالتوفيق دايما ان شاء الله 🙂

  15. Mr MetoOo says:

    thanxxxxxxx all begad
    bekom ana a7sn ISA , rabina yekrmkom kolokm 😀

  16. Dina Shaldoum says:

    بجد السشن كانت جامده جدااااا 🙂

    واستفدت منها جدا

    ربنا يوفق حضرتك والى الامام دايما

  17. HEBA says:

    دى اول مره تقريبا ارد ف بلوج :”>

    السيشن كانت حلوه والبرنامج احلى واحلى

    جارى تحميله ……….

    بالتوفيق يا بشمهندس والى الامام دائما 😀

    • Mr MetoOo says:

      شرف ليا انى اكون اول واحد تردى عليه
      وربنا يوفقك ويوفقنا كلنا دفعة واحدة مع بعض على طول
      سلام

  18. key of life says:

    واضح أن الواحد فاته كتير
    بس هو خير يعنى كالعاده
    والله الواحد كان نفسه يحضر بس نعمل أيه بقي قدر 😦
    بس ألف مبروك يا بشمهندس علي أول سيشن
    😉 وعقبال المرات الجاية عشان أعرف أقول رأيي بقي
    بالتوفيق
    سلااام

Leave a Reply

