من انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لمااااااذاااااااااااااااااا؟؟؟
ليه انا كدا ؟؟
لماذا احبك حتى الان وانا لا اعرفك ؟؟ هل انتى وهم وسراب اخترعته لنفسى كى اقضى معاكى وقت الجميل وكى ارتاح معكى
لا اعلم اذا كنتى موجودة بلفعل ام انكى شخصية فى خيالى

حلمت كثير بكى ولكنى لم اعتقد يوما انى اجن فى يوما كى اتخيل شخص واتحدث معه ليس الا هذا الحد لا
فقد احببتك ايضااا ولكن من انتى ؟؟؟ هل جننت ؟؟ ماذا بى ؟؟
اجلس افكر فيكى كثيراا وانا اعلم انك تفكرى فى غيرى واعلم ايضاا ان تفكيرك ليس بلكامل فى

اجننت ؟؟ هل ذهب عقلى ؟؟
ولكنى عندما اتحدث معكى يذهب كل هذا التفكير واسر وافكر فيكى انتى فقط ولكن من انتى ؟؟

كم تيقنت وعزمت ان لا يكون زواجى تقليدياا هل وصل بى جنون التفكير لذلك ؟؟؟
علامات استفهام كثيراا وكلما مر الوقت تزداد التسؤلات

لو اعتقدت انك لكى وجود هل تحبينى ايضاا اما انا اعيد التاريخ مرة اخرى

ماذا اكتب ؟؟؟ لماذا انا هنا ؟؟؟ اهذا انا فعلاا ؟؟؟
لا اعلم

>

15 thoughts on “من انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  1. 3ABED says:

    غالبا غالبا جننت فعلا يا ميتو
    😛

  2. sandy says:

    هوه في لعبه بنفس اسم الموضوع ولا انا بتهيالي ؟؟:P
    بس بج بجد هوه في كده ؟؟ يعني مهما الواحد يسرح بخياله بتهيقلي صعب يوصل للمرحله دي
    علي اي حال احييك علي طريقه الكتابه عجبتني اوووي 🙂

  3. Hunikal says:

    انت ميتوو
    الواد اتجنن يا خصرتك يا ميتوو كنت كويس والله 😦

  4. my fate says:

    الكلام ده تحفة
    والإحساس ده صعب قوي فعلااا
    لما تبقي مش فاهم نفسك
    وتبقي عايز تسأل حد اللى انا فيه ده من ايه؟؟
    ونفسي حد يفهمني يمكن يعرف هو اللى انا فيه ده من ايه
    أغينة نوال حلوة قوي فى الحتة دي
    أنا لسه مشتاقة لك انا ايه غيرالي حالي
    انا ايه منك جرالي انا ماااااااالي بيك

    ماشية مع الكلام مش كده؟؟
    انا كمان هاسأل معاك السؤال ده لو مفيش مانع
    من أنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الموضوع آثر فيا قوي على فكرة 😦
    سلاااااااااااااااام بقي

  5. Mr MetoOo says:

    @ 3ABED …. i’m thinking of being mad

    @ SANDY …. merci geda to ur comment 😀 bs any way el mar7ala de mesh b3eda lama te7tagy 7ad awe we tla2eh we fe el a5r we el awel enty mesh 3arfah sa3ba awe

    @ HUNIKAL …. being mad is not easy 😀

    @ SARA (My Fate)
    first thanxx enk fakrteny be el song de ana now basm3ha we thnxx en el klam 3agbg

    second .. sorry law athrt feky bel3aks aw day2tk beklamy … be sure eny makontsh a2sod

    we ya reeet yekon e7sasy wesl lekom

    salam

  6. key of life says:

    هو أنا ليه بدأت أخاف إن دا أحساس عااااااام
    مطلعتش أنا ولا هي ولا هي بس
    أنا كنت بتساءل أنهاردة
    هو ليه أحنا مش أحنا
    مش عارفه
    ربنا معاك ومعانا
    سلام

  7. my fate says:

    لألألألأ خااااااالص
    أثر فيا مش ضايقني ولا حاجة
    بس آثر فيا يعني وصل ليا وحسيته بيه قوي
    وشكراااا ليك
    سلااام

  8. master_osos says:

    first shokran 3ala elkalam dah
    second ana 7ases enak kont 3ayesh m3aya elfatra elly fatet elkalam dah ana kont 3ayesho mn aktr mn 7 monthes bs delwa2ty ana bda2t ala2y nafsy 3asha rsmt kheta le 7yaty
    third atmnalak enta we kol elly mosh 3arfen homa fen mn eldonia enhom yela2o nafsohom
    good luck

  9. secrets says:

    انا كنت بحس الاحساس ده زمان لكن بعد ماحبيت بجد وكان الحب متبادل الاحساس اتغير انا واثق انكوا زي مناكنت ايامها بدور على الحب ومنتظره بفارغ الصبر هو ده سبب الاحساس ده بس ادينى حبيت فعلا ولكن للاسف افترقنا المهم انى جربت والاحساس ده خلاص معدتش بيجيلى لان سببه اننا منتظرين الحب وده ف حد ذاته بجد مش حلو حاولوا تعيشوا حياتكوا زى ماهى والحب هو اللى هيخبط على بابكوا لكن لو دورتوا عليه وفضلتو مستنينه حتى لو لقيتوه مش هيبقى بجد هيبقى حب وتجربه وخلاص ربنا يوفقكوا كلكوا يااااااااااااااااااااااارب والحب يخبط على بابكوا وتحققوا كل احلامكوا

  10. Ahmed Samir says:

    لاحول ولاقوه الا بالله الواد اتجنن وبقى سييييييييني اصليييييي
    ناقص بس كنت تضيف ف اخر البوست الضحكه دي
    نيهاهاهاهاهاهاهاهاهاه – ضحكات متقطعه شريره – :p

  11. sandy says:

    بتهيقلي اذا كنت محتاج حد اووي وتتخيل وجوده مش هيحل مشكله
    اعتقد ده بيزود المشكله لانك اكيد في يوم من الايام هتكتشف عدم وجوده
    وده في حد ذاته مشكله تانيه
    حاجه كمان لو تخيلت شخص بتبقي بتتخيله زي ما انت عايز بمعايريك انت وبس
    ممكن يكون بعيد عن الواقع .. ده مشكله تانيه لان ممكن يبقي صعب تلاقي شخص فيه المواصفات اللي تخيلتها دي
    يا رب تكون فاهمني
    كل اللي عايزه اقوله بلاش الاستسلام للشعور ده
    و بالتوفيييييييييييييييييييييق 🙂

  12. Mr MetoOo says:

    thanxxxxxxxxx all to ur replay but any way ana mesh zay 7assn (a7med 7elmy) da mogard words 7asetha we katbtha .. ana mesh magnon awe keda

    bs really really thanxx lel nas elly 5aft 3alya

  13. انا قولت الواد ده اتجنن من يوم عمل التوقيع بتاعه
    Me Two
    بس بجد كلماتك حلوه ياميتو , ربنا يوفقك ف حياتك ان شاء الله

  14. Nour says:

    7akyeak Be32d Ya Metooooo !

  15. CS_SENIOR says:

    كلامك حلو كاحساس
    بس اعمل زى الواد عبد الحميد قالك قبل كده
    ظبط اللغه العربى بتاعك لحسن مش راكبه خالص

Leave a Reply

