اخيرااااا … رجعت

قولتلكم قبل كدا انى لما هارجع ولما الاقى نفسى هاقولكم

 انا جيت بقا اقولكم انى الحمد لله لقيت نفسى فعلااا

 رجعت ميتو اللى انا اعرفه او اللى نفسى يبقى كدا

 كنت بكلم اختى من اسبوعين كدا او اكتر

وكنت بحكيلها انى عايز ارجع بس مش قادر

قالتلى

 لا يفل الحديد الا الحديد

 بصتلها وقلتلها لالالالالالالالالالالالالا

كفاية حديد مش عايز حديد خلاص تعبت منه

قالتلى مش لازم يكون الحديد نفس نوع الحديد اللى قبل كدا

لكن يبقى بقوته عشان تعرف تعيش

بصتلها وقلتلها فلسفة فاضية ناس بتوع علم نفس صحيح

 بس بصراحة فكرت فى الكلمة دى كتير لكن معرفتهاش غير امبارح

واقتنعت بيها جدااا

انا لقيت الحديد التانى

لكن مش زى الحديد الاولانى خالص الحمد لله

الحديد التانى هو شغلى ومستقبلى لازم ياخد كل تفكيرى بقا

 والحمد لله

السبب الرئيسى فى تغير مجرى حياتى هى ال

CAT

ايوه

الحمد لله استفادت كتير اوى منها وان شاء الله مش هاسيبهم ابداا لانهم كلهم بقو اصحابى واخوتى الكبار

ومعاهم بنسى كل زمان وكل جروحه بفكر بس فى مستقبلى

انا فى حياتى اتخبط خبتطين بلحديد الاولانى كانو جامدين اوى دوخت وطرت فى الجو لا طايل سما ولا طايل ارض

على رئى واحد حبيبى بيقولى نفسى تنزل تعيش معانا على الارض

وبطل تطير باحلامك دى

انا بقوله بقا انا الحمد لله رجلى لمست االارض لكن بصراحة لسه مركزتش محتاج وقت عشان اركز بيها لكنى انا بمشى على ارض الواقع

بتحسسها

والحمد لله احلامى المظلمة ودنيتى الكئيبة بدئت تتحلو لنور خافت

ولكنى ارى على بعد ليس بكثير النور الابيض نور الحياه والمستقبل

بجد بجد بجد رغم تعبى اللى فات ده كله من اوهام وخبطات الحمد لله رجعت انا بدور على مستقبلى وهدف تانى غير الوهم هدف اراه حقيقى

بجد بجد بجد اشكر كل اللى فى الكات وكل اصحابى واختى

على اللى عملوه فيهاا

تغير مسار حياه صعبة اه لكن بجد كانت معاهم احلى سهولة

وان شاء الله انا راجع للاحسن وللاحسن

طولت انا عارف لكن حبيت افرحكم وافرح نفسى

سلام

Leave a Reply

